W skład kompleksu Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej Curie przy ul. W. K. Roentgena 5 w Warszawie, składa się z 9-ciu budynków m.in.: budynku klinicznego, administracyjnego, Centrum Edukacyjno-Konferencyjnego oraz Centrum Profilaktyki Nowotworów.
Do budynku klinicznego (to najwyższy z budynków) najłatwiej dostaną się Państwo wchodząc wejściem A. Należy kierować się prosto, mijając rejestrację po lewej stronie. Za szklanymi drzwiami znajdują się schody oraz windy prowadzące do poszczególnych klinik.
Przy wejściach A, C, D oraz E usytuowane są przychodnie onkologiczne. Poniżej znajdą Państwo informacje dotyczące rejestracji i gabinetów przy poszczególnych wejściach:
PIERWSZA WIZYTA
Pacjent na pierwszą wizytę zgłasza się do rejestracji w celu przeprowadzenia formalności związanych z rejestracją. Po zarejestrowaniu oczekuje na wywiad (założenie dokumentacji medycznej), a następnie zostaje skierowany na wizytę lekarską do odpowiedniego gabinetu Przychodni Onkologicznej.
Dokumenty niezbędne do rejestracji:
- aktualne skierowanie tj. kod dostępu do e-skierowania lub wydruk e-skierowania do poradni specjalistycznej (jeżeli jest wymagane)
- dowód osobisty lub inny dokument z numerem PESEL, na podstawie którego odbywa się elektroniczna weryfikacja prawa do świadczeń zdrowotnych w systemie eWUŚ (pacjenci z poza terytorium RP dokument tożsamości ze zdjęciem),
- kopia dokumentacji medycznej z przebiegu dotychczasowego leczenia (wynik badania histopatologicznego, wyniki badań diagnostycznych (TK, MR, USG), karty informacyjne/ wypisowe z leczenia szpitalnego, aktualne wyniki badań krwi),
- oryginał karty DILO (jeżeli była wystawiona).
Rejestracja – wejście A
Rejestracja znajduje się po lewej stronie od wejścia A.
- Pacjent pobiera numerek w automacie przy rejestracji.
- Czeka na wyświetlenie się numerka nad okienkiem rejestracji.
- Rejestruje się w okienku.
- W rejestracji otrzymuje numerek do gabinetu lekarskiego.
- Kieruje się na pierwsze lub drugie piętro (schody lub winda na przeciwko rejestracji) w zależności od tego, do którego gabinetu ma wyznaczoną wizytę.
- W poczekalni na pierwszym lub na drugim piętrze czeka na wezwanie do gabinetu.
- Kiedy numerek Pacjenta wyświetli się na ekranie w poczekalni/korytarzu, Pacjent jest wzywany do gabinetu.
BEZ REJESTROWANIA SIĘ W REJESTRACJI PACJENT ZGŁASZA SIĘ NA:
– badanie USG ze skierowaniem do sekretariatu USG,
– na założenie portu donaczyniowego
– na badanie EKG
– na pobranie krwi
Rejestracja – wejście C
Rejestracja znajduje się naprzeciwko wejścia C.
- Pacjent podchodzi do okienka w rejestracji lub oczekuje w kolejce.
- Rejestruje się w okienku.
- W rejestracji otrzymuje numerek do gabinetu lekarskiego.
- Pacjent oczekuje na wizytę w poczekalni. Nie przed gabinetem lekarskim, ale w poczekalni.
- Kiedy numerek Pacjenta wyświetli się na ekranie w poczekalni, Pacjent jest wzywany do gabinetu.
Pacjenci leczący się w Poradni Leczenia Bólu zgłaszają się do rejestracji tylko za pierwszym razem. Na kolejne wizyty zgłaszają się od razu do sekretariatu poradni.
Pacjenci zgłaszający się “na zastrzyk” ze skierowaniem na wykonanie iniekcji nie rejestrują się w rejestracji. Zajmują kolejkę przed gabinetem zabiegowym – 224 lub przed punktem pobrań – 210.
Pacjenci skierowani na USG do gabinetu 218 zgłaszają się ze skierowaniem bezpośrednio do gabinetu, z pominięciem rejestracji.
Rejestracja – wejście D
Rejestracja znajduje się naprzeciwko wejścia.
- Pacjent podchodzi do okienka w rejestracji lub oczekuje w kolejce.
- Rejestruje się w okienku.
- W rejestracji otrzymuje numerek do gabinetu lekarskiego.
- Pacjent oczekuje na wizytę w poczekalni lub przed gabinetem lekarskim.
- Kiedy numerek Pacjenta wyświetli się na ekranie w poczekalni/korytarzu, Pacjent jest wzywany do gabinetu.
DODATKOWO DO REJESTRACJI ZGŁASZAJĄ SIĘ:
– Pacjenci, którzy chcą wyznaczyć termin wizyty;
– Pacjenci, którzy zgłaszają się pierwszy raz do specjalisty, do którego wymagane jest skierowanie.
WIZYTA KONTROLNA
W celu szybkiego potwierdzenia przybycia na wizytę kontrolną należy skorzystać z automatów INFOKIOSK zainstalowanych w każdej rejestracji NIO-PIB. W celu pobrania numerka do gabinetu lekarskiego wystarczy wpisać numer PID lub PESEL, a następnie udać się pod wyznaczony gabinet lekarski.
W PRZYPADKU PROBLEMÓW Z AUTOMATEM INFOKIOSK NALEŻY ZGŁOSIĆ SIĘ BEZPOŚREDNIO DO REJESTRACJI.
O kolejności wejścia do gabinetu decyduje lekarz a nie numerek pobrany z infokiosku/rejestracji.
System kolejkowy przywołuje według kolejności numerycznej do każdego gabinetu konsultacyjnego odrębnie. Prosimy o dokładne wysłuchanie komunikatu i sprawdzenie numeru gabinetu na wydrukowanym bilecie z infokiosku/rejestracji.
REZYGNACJA Z TERMINU WIZYTY
Pacjenci zapisani na wizyty w NIO-PIB w przypadku rezygnacji z oczekiwania na wizytę, proszeni są o poinformowanie o tym fakcie Call Center tel. 22 546 20 00.